سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 خرداد 12 , ساعت 12:18 عصر

 

اهل فال و طالع بینی هستید؟ اگر فکر می کنید کل این حرف ها مزخرف است و به هیچ جا بند نیست، اشتباه می کنید (همچنین اگر فکر کنید کل این حرف ها حقیقت دارد و به همه جا بند است). کافی است خصوصیات افراد متولد ماه‌های مختلف را بخوانید و با خودتان و دور و بری‌ها مقایسه کنید تا بفهمید خیلی راحت هم نمی شود سوت زد و از کنار مسأله گذشت.


فروردین(بره)
یک اتفاق احساسی و عاطفی برای مدتی فکرتان را به خود مشغول خواهد کرد. در همه حال اگر به فکر منافع خود و خانواده باشید، بهتر می توانید تصمیم بگیرید. بعضی کارها و یا حرف های شما موجب حیرت و شگفتی دیگران خواهد شد. سعی کنید قدرشناس باشید و برای زحمات دیگران هم ارزش قایل شوید و به قول معروف دیگران را از کرده خود پشیمان نکنید.
 
اردیبهشت(گاو)
در این هفته پی خواهید برد که به خاطر موضوعی نزد بعضی ها از چه میزان محبوبیت و احترام برخوردار هستید. بعضی اتفاق های این هفته را به فال نیک بگیرید چون در این هفته روی خط خوش بیاری ها حرکت می کنید. تغییر و تحولی در امور روزانه تان پیش خواهد آمد. پیشنهادهای تازه ای خواهید شنید.
 
خرداد(دو پیکر)
خبرهای خوبی در راه دارید. قلبتان را از هر نوع کدورت و نفرت پاک کنید تا گره بعضی مشکلات باز شود. در محیط کار و یا زندگی سعی کنید بر ناسازگاری هایتان خاتمه دهید. آن وقت خواهید دید که حرکت های شما به جلو روان تر شده و در روی یک مسیر بدون دست انداز قرار گرفته است.
 
تیر(خرچنگ)
به بعضی پیشنهادها و یا تقاضا ها بی تفاوت نباشید.مشکل پیش آمده را می توانید با سرپنجه تدبیر خود حل کنید. این قدر زانوی غم را بغل نگیرید و به چکنم و چکنم چنگ نزنید و به قوه ابتکار و توانایی های خود تکیه کنید.هیچ مسئله ای جز مرگ نیست که چاره و راه حل نداشته باشد.
 
مرداد(شیر)
به زودی باید یکی از تصمیم های بزرگ خودئ را بگیرید. به دلتان بد نیاورید. اگر نیت خیر داشته باشید، مطمئن باشید خیر پیش می آید. به زودی از یک بن بست و یا از سر یک دوراهی خارج می شوید. مصلحت اندیشی بزرگان خانواده را دست کم نگیرید. جوانان مخصوصأ سعی کنند هر چه بیشتر فاصله ها را با بزرگان خانواده کمتر کنند.
 
شهریور(خوشه)
خبر خوبی به شما می رسد که همه هفته تان را به خود اختصاص خواهد داد. مقداری پول به دست شما می رسد. کار تازه ای را شروع خواهید کرد و یا پیشنهادی برای شروع یک کار تازه خواهید شنید. یکی از مشکلات مالی شما برطرف می شود. یکی از اعضای خانواده به کمک فکری و مالی شما نیازمند است.
 
مهر(ترازو)
موقعیتی پیش می آید و احساس خواهید کرد که بر محبوبیت شما در میان اعضای خانواده افزوده شده است. به یک میهانی نسبتأ بزرگ دعوت می شوید. مسئولیت تازه ای به گردن شما می افتد. تردید به خود راه ندهید و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. موفقیت های یکی از نزدیکان در امور هنری و یا تحصیلی موجبات رضایت خاطر شما را فراهم خواهد کرد.
 
آبان(کژدم)
اسناد و یا مدارک باارزشی به دست شما می رسد. درصدد انجام معامله ای نسبتأ بزرگ هستید. تردید به خود راه ندهید و از امروز و فردا کردن امور پرهیز نمائید و به خود تلقین کنید که آنچه خیر است پیش خواهد آمد. این روزها بعضی خوش شانسی ها همراه شما است. سعی کنید از فرصت ها کمال استفاده را ببرید.
 
آذر(کمان)
در این هفته در یک موقعیت رقابت آمیز قرار می گیرید و از این وضعیت رنجیده خاطر خواهید شد. مهارت و خلوص نیت شما از جمله عوامل شما در پیشرفت کارتان خواهد شد. نگران یک موضوع شغلی نباشید. به موقع کمک خواهد رسید. یک برنامه مسافرتی به هم خواهد خورد و به جای آن برنامه به صورتی دیگر انجام خواهد گرفت.
 
دی(بز)
در این هفته چشم شما به روی حقایقی تازه روشن خواهد شد و نزد خود از بعضی بدگمانی ها شرمنده خواهید شد. هدیه و سوغاتی هایی در راه دارید. به مناسبتی از شما به گرمی استقبال و پذیرایی خواهند کرد. یک کار متوقف شده به نحو حیرت انگیزی دوباره به جریان خواهد افتاد.
 
بهمن(دلو)
بعضی اتفاق های شیرین این هفته برای شما خاطره انگیز خواهد شد. چشم شما به دیدار عزیزی روشن می شود. هفته شلوغ و پررفت و آمدی در پیش دارید.از شنیدن خبرهای تازه ذوق زده می شوید. از کسی که نسبت به وی بی اعتنا و بی توجه بوده اید، مهربانی خواهید دید و از این بابت حسابی از خود شرمنده خواهید شد.
 
اسفند(ماهی)
بر اثر اتفاقی نومیدی شما جای خود را به امیدواری خواهد داد. در یک امر شغلی به موفقیت هایی دست خواهید یافت. خواسته شما در مورد یک کار اداری پذیرفته می شود. با دوستان اوقات خوبی خواهید داشت. مخصوصأ وقتی ارزش های کار و یا خدمتی را که یکی از آنها در حق شما کرده است، به یاد می آورید.
 
طالع بینی ازدواج

 



فالخند


 

 



 

طالع بینی شخصی:


 

 

 

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ