سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 87 مهر 20 , ساعت 8:15 صبح

 

مجموعه دروغ ها تا چهار روز دیگر اکران خواهد شد و از چند روز قبل فرش قرمزهای این فیلم شروع شده ولی یک شنبه 

پنجم اکتبر گلشیفته به روی فرش قرمز آمد .

چندی قبل همه عنوان می کردند که گلشیفته قوانین ایران را زیر پا نگذاشته و با کلاهگیس بازی کرده (حتی محمدرضا شریفی نیا) اما تعدادی که از پشت صحنه با خبر بودند می دانستند که گلشیفته رفته تا به قله ی تپه ی هالیوود برسد.

 

 

 

 

 

 


یکشنبه 87 شهریور 24 , ساعت 10:47 صبح
شنبه 87 شهریور 2 , ساعت 9:6 صبح

 

ممنوعیت خروج گلشیفته فراهانی تایید شد

 

خبرگزاری  ایرنا به نقل از یک منبع آگاه، گزارش‌ها در مورد ممنوع اعلام شدن خروج گلشیفته فراهانی از ایران را تأیید کرد.

این خبرگزاری  چهارشنبه به نقل از یک منبع آگاه که نامش فاش نشده، اعلام کرد: «گلشیفته فراهانی روز سه‌شنبه

 برای بررسی این پیشنهاد تازه عازم هالیوود بود که در فرودگاه از سوی دستگاه‌های ذیربط با حکم ممانعت از خروج مواجه

 شد.»

وزارت ارشاد تاکنون در خصوص این خبر واکنشی نشان نداده است.

وب‌سایت انتخاب هم  امروز به نقل از مقامی که هویتش فاش نشده، اعلام کرده است: «به زودی با برگزاری جلسه‌ای،

 احتمالاً این بازیگر سینما به وزارت ارشاد احضار خواهد شد.»

گل شیفته اخیرا در فیلمی با عنوان «مجموعه دروغ‌ها» و با حضور بازیگرانی مطرحی چون لئوناردو دی کاپریو و راسل

 کرو به ایفای نقش پرداخته و بازی او توجه کارگردانان را برانگیخته است. به همین دلیل قرار بوده در سفر کنونی خود به

 بررسی پیشنهادات جدیدی نیز برای بازیگری بپردازد.

فیلم «مجموعه دروغ‌ها» براساس کتابی با همین عنوان ساخته شده که کارگردان آن ریدلی اسکات کارگردان معروف بریتانیایی است.

رمان «مجموعه دروغ ها» مضمونی در ارتباط با مبارزه با تروریسم دارد و داستان یک مامور سیا به نام راجر فریس است

 که برای پیدا کردن یک تروریست مهم از سران القاعده به نام «سلیمان» به اردن می رود.

آن‌طور که وب‌سایت انتخاب  اعلام کرده‌اند، دلیل ممنوعیت خروج خانم فراهانی می تواند این باشد که ظاهرا بازیگران

 ایرانی برای بازی در فیلم های خارجی نیز باید از وزارت ارشاد «مجوز» بگیرند.

انتخاب همچنین به نقل از این منبع مطلع اعلام کرد: «شاید در مورد بحث ظاهری خانم گلشیفته فراهانی که در فیلم

 آمریکایی بازی کرده نیز، جلسه‌ای تشکیل شود.»

گلشیفته فراهانی تاکنون برای فیلم‌های بوتیک در جشنواره نانت و برای فیلم درخت گلابی در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم

 فجر، جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرده است.


شنبه 87 شهریور 2 , ساعت 9:4 صبح

گل شیفته فراهانی در هالیوود همبازی دی کاپریو شد

«مجموعه دروغ‌ها» 19 مهر 1387 بر پرده سینماهای جهان می‌رود

 

 

در شرایطی که بسیاری از دبیران خبر و صاحبان رسانه، از خبر تولید چنین فیلمی اطلاع داشتند، اما به دلایلی صلاح نمی‌دیدند تا خبری از آن منتشر شود  تا این که روزنامه اعتماد سکوت را شکست و نخستین گزارش درباره این فیلم را چاپ کرد... روز جمعه 10 اکتبر 2008 برابر با 19 مهرماه سال 1387 نمایش فیلمی در سینماهای امریکا و انگلستان آغاز می شود که به واسطه یک ویژگی مهم برای ایرانیان جذاب و مهم است. «مجموعه دروغ ها» جدیدترین فیلم کارگردان کهنه کار سینمای امریکا ریدلی اسکات در این روز به پرده سینماها می رود که نام یک بازیگر شناخته شده سینمای ایران در میان اسامی دست اندرکاران آن به چشم می خورد؛ گلشیفته فراهانی.

 


پس از آنکه سایت سینمایی معتبر
imdb حدود 10 روز پیش نام گلشیفته فراهانی را به جمع بازیگران این فیلم اضافه کرد، کمپانی برادران وارنر هم چهارشنبه شب در تریلر جدیدی که از فیلم منتشر کرد تصاویری از بازی فراهانی را قرار داد تا سرانجام شایعه یی که یک سال است در محافل سینمایی و رسانه یی به گوش می رسد، تایید شود. سایت imdb هنوز توضیحی درباره نقش فراهانی و نام شخصیتی که او آن را ایفا می کند ارائه نداده است اما تا پیش از این از درج نام این بازیگر در لیست دست اندرکاران فیلم «مجموعه دروغ ها» با نام اصلی Body of lies خودداری می کرد. فیلم بر مبنای کتابی به همین نام نوشته دیوید ایگناتیوس یادداشت نویس معروف روزنامه واشنگتن پست ساخته شده است. این کتاب آوریل سال 2007 به بازار آمد و بلافاصله حقوق سینمایی آن توسط کمپانی معروف برادران وارنر خریداری شد.


رمان «مجموعه دروغ ها» مضمونی در ارتباط با مبارزه با تروریسم دارد و داستان یک مامور سیا به نام راجر فریس است که برای پیدا کردن یک تروریست مهم از سران القاعده به نام «سلیمان» به اردن می رود. کتاب تا حدودی به نقد سیاست های مداخله گرایانه آمریکا می پردازد و در مجموع اثر منتقدانه یی محسوب می شود. در برگردان سینمایی این رمان تغییراتی ایجاد می شود که یکی از مهم ترین آنها اضافه شدن شخصیتی به نام «عایشه» است که در داستان اصلی با نام «آلیس» وجود داشت. شخصیتی که قهرمان داستان در جریان پیدا کردن سلیمان دلباخته اش می شود. ویلیام موناهان فیلمنامه نویس اسکاربرده به خاطر فیلم معروف «مردگان» مارتین اسکورسیزی که کار بازنویسی و اقتباس از داستان اصلی را برعهده داشته، شخصیت عایشه را در قالب یک پرستار تصویر کرده که البته هنوز جزئیات کامل آن مشخص نیست.

 گلشیفته فراهانی ایفاگر این نقش است در حالی که نقش نخست فیلم را لئوناردو دی کاپریو بازی می کند و راسل کرو هم بازیگر نقش مهم دیگری در فیلم است. فیلمبرداری فیلم سال گذشته آغاز شد و بخش های مربوط به اردن در شهر رباط مراکش فیلمبرداری شده است. گفته می شود بعد از انتخاب گلشیفته فراهانی برای بازی در فیلم سازندگان آن تغییراتی در فیلمنامه اولیه انجام داده اند تا حضور فراهانی در فیلم با موازین خاص حقوقی و قانونی کشور در تضاد نباشد.


ریدلی اسکات کارگردان کهنه کار انگلیسی در فیلم هایش همواره تلاش داشته نگاهی چندجانبه به مضامین داشته باشد و گواه آن فیلم معروف «ملکوت آسمان» است که در آن تصویری واقع گرایانه از مسلمانان ارائه و به طور ضمنی از صلاح الدین ایوبی ستایش می شود. حضور بازیگران ایرانی در فیلم های هالیوودی سابقه طولانی دارد اما در چند سال اخیر تعدادی از بازیگران فعال فعلی سینمای ایران امکان حضور در چند فیلم مهم هالیوود را یافته اند که مهم ترین آنها همایون ارشادی است که سال گذشته فیلم «بادبادک باز» با بازی او در سینماهای جهان اکران شد. او هم اینک مشغول بازی در فیلم جدید الخاندرو آمه نابار با نام «آگورا» است. با این همه حضور فراهانی در فیلم جدید ریدلی اسکات که بسیاری از اکنون آن را از شانس های مسلم اسکار 2009 می دانند سرفصل جدیدی در حضور بازیگران سینمای ایران در عرصه های بین المللی خواهد گشود.

 یکی از شرایط اصلی و ابتدایی گلشیفته فراهانی برای حضور در این فیلم، رعایت کامل حجاب اسلامی در تمام نماهای فیلم بوده  که این شرط حتی در قرارداد این بازیگر برای فیلم هم قید شده است. فیلم تازه ریدلی اسکات برخلاف پروژه‌های سینمایی قبلی‌اش در سکوت نسبی خبری و رسانه‌ای تولید شد که گویا دلیل اصلی این سکوت خبری، موضع تند ضد آمریکایی فیلم است.


پنج شنبه 87 مرداد 10 , ساعت 5:39 عصر

طلاق های معروف سینمای ایران

 

1-ماجرا از اولین فیلم ناطق سینمای ایران یعنی «دختر لر» به کارگردانی عبدالحسین سپنتا و اردشیر ایرانی شروع شد. با ساخت این فیلم و نمایش آن در سال 1312 یک طلاق واقعی اتفاق افتاد.  این فیلم آن‌قدر برای ایرانی‌ها جذاب بود که به مدت 3سال در سینماهای تهران و شهرستان‌ها نمایش داده شد و به عنوان پرفروش‌ترین فیلم زمان خودش انتخاب شد. اما خانواده بازیگر زن این فیلم، روح‌انگیز سامی‌نژاد که از حضور او در این فیلم ناراضی بودند، او را طرد کردند و همسرش هم او را طلاق داد.
این اولین طلاق یک چهره سینمایی در تاریخ سینمای ایران است؛ اتفاقی که سال‌های بعد کمی شایع‌تر شد و به یکی از ویژگی‌های زوج‌های سینمایی، به خصوص در دوران قبل از انقلاب، بدل گشت.
 با پیروزی انقلاب و آغاز دوران جدید سینمای ایران، طلاق‌ زوج‌های سینمایی هم کمتر شد و الان خیلی از زوج‌های سینمایی را می‌توان مثال زد که سال‌هاست با خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می‌کنند.

 

سوسن تسلیمی/داریوش فرهنگ
2-سی و پنج سال پیش، داریوش فرهنگ آدم خیلی معروفی بود و سوسن تسلیمی را کسی نمی‌شناخت، اما پس از ازدواج و در سال‌های دهه شصت، ماجرا برعکس شد و تسلیمی شهرتی فراوان پیدا کرد. در این سال‌ها اگرچه داریوش فرهنگ فیلمساز بود و بعضی کارهایش خیلی مطرح شد، اما حضور ثابت تسلیمی در فیلم‌های بهرام بیضایی، این بازیگر هنرمند را به اوج رساند. این دو که از طریق گروه تئاتر پیاده با همدیگر آشنا شده بودند، پس از مدت‌ها زندگی مشترک سرانجام فرصت پیدا کردند تا در فیلم «شاید وقتی دیگر» ساخته بهرام بیضایی، نقش زن و شوهر را بازی کنند. تسلیمی، پس از این فیلم، به همراه فرزندش عازم سوئد شد و  امروز یکی از چهره‌های سرشناس تئاتر سوئد است. اما داریوش فرهنگ مانده و فیلم‌سازی و بازیگری را تا امروز ادامه داده است.
 
 



مرحوم خسرو شکیبایی/تانیا جوهری
3-شاید خیلی‌ها ندانند که شکیبایی در دهه 40 کار خودش را با دوبلوری شروع کرد و پس از ناکامی در این رشته به تئاتر رفت و سال‌ها گذشت تا دوباره با فیلم «خط قرمز» مسعود کیمیایی به سینما بازگشت. تانیا جوهری هم در همان سال‌های دهه 50 بازیگر تئاتر بود. این رابطه که منجر به ازدواج شد، چندان خبرساز نبود؛ چون هیچ یک از این دو، آدم‌های معروفی نبودند و در سال‌های بعد در حرفه‌شان سرشناس شدند. شکیبایی کماکان یکی از بازیگران محبوب و سرشناس سینمای ایران است اما تانیا جوهری در سال‌های اخیر بسیار کم‌کار شده است. جالب است که مشهورترین فیلم شکیبایی یعنی«هامون»، داستان مرد روشنفکری است که تمایلی برای جدایی از همسرش ندارد اما زن و خانواده‌اش اصرار دارند که این جدایی هر چه زودتر اتفاق بیفتد.

 



 

 آیدین آغداشلو/شهره آغداشلو
4-آیدین آغداشلو که نقاش، طراح، گرافیست و نویسنده‌ای تواناست، سال‌ها قبل، پس از یک ازدواج ناموفق و در حالی که دختری به نام تارا داشت، با شهره آغداشلو ازدواج کرد. شهره در فیلم‌های علی حاتمی (سوته‌دلان) و عباس کیارستمی (گزارش) بازی کرده بود و با تحسین مواجه شده بود و کم‌کم داشت به بازیگری توانا تبدیل می‌شد.  شهره آغداشلو که با بازی در فیلم «خانه‌ای از شن و مه» و نامزدی اسکار، امروزه یک بازیگر معتبر در عرصه جهانی است، از آیدین جدا شد و مجددا ازدواج کرد و خدا دختری به او داده که ظاهرا آن هم اسمش تارا است. شهره آغداشلو در تمام گفت وگوهایش همواره از آیدین آغداشلو به عنوان کسی یاد کرده است که دوران سعادتمندی را با هم سپری کردند؛ بر خلاف عادت بسیار زشتی که خیلی‌ها دارند و پس از جدایی، با لحنی زننده درباره همسر سابقشان صحبت می‌کنند. ظاهرا نه ازدواج و نه جدایی این دو، در مسیر پیشرفت حرفه‌ای‌شان هیچ تاثیری نگذاشته و هر دو همچنان از چهره‌های فعال در حیطه کاری خود هستند.

 



 

ابوالفضل پورعرب/ آناهیتا نعمتی
5-زمانی که ابوالفضل پورعرب با آناهیتا نعمتی ازدواج کرد، بازیگر بسیار معروفی بود. او محبوبیتش را که با بازی در فیلم «عروس»، ساخته‌ی بهروز افخمی، به دست آورده بود؛ تا سال‌ها حفظ‌کرد.
 از آن طرف، آناهیتا نعمتی تازه با فیلم خوش‌ساخت «هیوا»، ساخته‌ی رسول ملاقلی‌پور، وارد سینما شده بود و به عنوان یک چهره جوان و بااستعداد، اول راه بود. از این ماجرا حدود 8 سال می‌گذرد. ابوالفضل پورعرب از آن زمان، سیر نزولی را در کارش تجربه کرد و آناهیتا نعمتی هم در حاشیه‌ی سینمای ایران به کار خود ادامه داد.
حالا این روزها پس از سال‌ها جدایی این زوج هنرمند، هم آناهیتا نعمتی دوباره به سینمای جدی بازگشته و هم ابوالفضل پورعرب در تلویزیون پرکارتر شده است.

 

 



 

بابک ریاحی پور/مهتاب کرامتی
6-بابک ریاحی پور یکی از معروف‌ترین نوازنده‌های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می‌کند. او در آلمان موسیقی را آموخته، آن را در ایران ادامه داده و با خواننده‌هایی مثل محمد نوری و گروه‌هایی مثل اوهام و آویژه که نوعی موسیقی تلفیقی را دنبال می‌کرد‌ه‌اند، همکاری داشته است.
مهتاب کرامتی از سال 1377 با بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» پایش به سینمای ایران باز شد.
 جالب  این که ریاحی پور زودتر از کرامتی به سینما آمده بود. او در سال 1374 برای موسیقی فیلم «فاتح» نوازندگی کرده بود؛ کاری که بعدها ریاحی پور کمتر سراغ آن رفت. ولی مهتاب کرامتی با جدیت، حضور در سینما و تلویزیون را ادامه داد و رشد کرد و خیلی زود به ستاره سینمای ایران تبدیل شد. حالا مهتاب کرامتی تنها زندگی می‌کند و علاوه بر بازیگری و فعالیت در یونیسف، در یک موسسه طراحی و تولید لباس هم حسابی مشغول ست.

 



 

نیما بانکی/ لیلی رشیدی
7-خانم رشیدی سوای این که دختر احترام‌السادات برومند و داود رشیدی است و از بچگی در محافل هنری بزرگ شده، بازیگر خوبی هم هست. بیشتر ما او را با «مادرخانمی زی‌زی‌گولو» می‌شناسیم.  اما بعضی‌ها شاید بولتن جشنواره فیلم کودک را به یاد بیاورند که عکس‌های کودکی او را در کنار لیلا حاتمی به چاپ رسانده بود. این دو لیلی و لیلای محبوب، از کودکی همبازی بوده‌اند؛ هرچند بعدها، لیلی یک چهره تلویزیونی شد اما لیلا یک ستاره سینما.
لیلی رشیدی همسر پیشین نیما بانکی است که به اندازه رشیدی مشهور نیست اما در عکاسی استعداد داشت و رفته‌رفته در کارش به موفقیت دست پیدا کرد تا این‌که امروزه به چهره‌ای مطرح در عالم تبلیغات تبدیل شده است.  نیما بانکی را اگر از «پراید تهران یازده» به یاد نداشته باشید، در آگهی‌های سامسونگ با لباس برزیل، یا با کت و شلوار در حالی که پایش را از قاب ال‌سی‌دی بیرون گذاشته، دیده‌اید.  حاصل زندگی مشترک این دو، پسری است که با مادرش پیش خانواده رشیدی زندگی می‌کند.
 

 



 

یوسف مرادیان  / سارا خویینی‌ها
8-  همین اواخر بود که از سارا خویینی‌ها فیلم پر حرف و حدیث «نقاب» اکران شد که داستانش درباره سوء استفاده‌های متقلبانه از موضوع ازدواج بود. چندی پیش از تلویزیون هم سریالی پخش می‌شد که داستانش درباره سیاوش و رستم شاهنامه بود و نقش سیاوش را مرادیان بازی می‌کرد.
خویینی‌ها در «معصومیت از دست رفته» هم بازی خوبی داشت اما نقشی که مرادیان در «سربازهای جمعه» بازی کرد، به هر دلیل، آن قدر کوتاه شد که اصلا به چشم نیامد. این دو بازیگر که زمانی با یکدیگر زیر یک سقف زندگی می‌کردند، سرانجام از هم جدا شدند و امروزه به فعالیت قبلی‌شان که همان بازیگری در سینما و تلویزیون است ادامه می‌دهند؛ از جمله خویینی‌ها که چهره‌اش را در نقش اصلی «بی‌صدا فریاد کن» حتما دیده‌اید.

 



 

 


فریبرز عرب نیا/آتنه فقیه نصیری/ عسل بدیعی
9-این 3 بازیگر، معروف‌تر از آن هستند که بخواهیم معرفی‌شان کنیم. فریبرز عرب‌نیا به ترتیب با آتنه فقیه‌نصیری و عسل بدیعی ازدواج کرد و از آن‌ها جدا شد.
عرب‌نیا که اغلب، او را با بازی‌های چشمگیرش در فیلم‌های مسعود کیمیایی، مانند«سلطان» و «ضیافت»، به خاطر می‌آورند، در فیلمی با موضوع طلاق نیز ایفای نقش کرده است. او در این فیلم (هزاران زن مثل من)، از همسرش (نیکی کریمی) جدا شده و مانع احقاق حق او برای تصاحب بچه می‌شود.  آتنه فقیه‌نصیری نیز که در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است، با بازی خوبش در نقش «خاله سارا» در یک سریال تلویزیونی، نگاه‌ها را به خود متوجه کرد. درخشش عسل بدیعی نیز از بازی در فیلم «بودن یا نبودن»، ساخته‌ی کیانوش عیاری، شروع شد


یکشنبه 87 تیر 23 , ساعت 9:59 صبح

امشب شب مهتابه

فیلم سینمایی « امشب شب مهتابه » دومین ساخته محمد هادی کریمی پس از فیلم پر فروش «غیر منتظره» است که از اوایل خرداد ماه در تهران کلید خورده بود و فیلمبرداری آن پس از ?? جلسه فیلمبرداری روز نهم تیرماه در حافظیه شیراز با حضور دانیال عبادی و مهناز افشار به عنوان زوج اصلی داستان پایان یافت . به گفته دکتر محمد هادی کریمی ( نویسنده و کارگردان ) ?? درصد از فیلم در تهران و حدود ?? در صد از آن در شیراز می گذرد . بخش هایی از « امشب شب مهتابه » نیز در جاده می گذرد . احسان خواجه امیری ساخت موسیقی « امشب شب مهتابه » را بر عهده دارد و تا کنون بیش از ?? درصد از ساخت آن را به پایان رسانده است . دو قطعه از آهنگ های فیلم قبل از شروع فیلمبرداری توسط خواجه امیری خوانده شده بود و دانیال عبادی در فیلم بجای خواجه امیری لب می زند . عبادی در این فیلم در نقش یک ستاره موسیقی ظاهر می شود که بدلیل بیماری سختی که دارد آخرین روزهای عمر خود را سپری می کند و در انتظار متولد شدن نخستین فرزندش است . « امشب شب مهتابه » داستان یک سفر است . سفری که به ظاهر در نقشه از یک نقطه به نقطه دیگر است اما این سفر یک سفر درونی است و مرور خواسته ها و خاطرات و گذشته ها . « امشب شب مهتابه » به اختلاف دید سه نسل می پردازد و قصه آهنگسازی را روایت می کند که تا کنون موفق به خلق اثر جاودانی نشده است و در حالی که با بیماری سختی دست و پنجه نرم می کند ? تنها آرزویش خلق اثری ماندگار است . چطور آهنگ « امشب شب مهتابه » علی اکبر خان شیدا پس از گذشت یک قرن ماندگار است ؟ امیر حسین آرمان ? ایمان حضرتی ? مهوش افشار پناه ? آرش تاج و شیوا خنیاگر دیگر بازیگرانی هستند که در کنار دانیال عبادی و مهناز افشار به ایفای نقش می پردازند .
عوامل تولید "امشب شب مهتابه" عبارتند از نویسنده و کارگردان : محمد هادی کریمی، آهنگساز و خواننده ترانه ها : احسان خواجه امیری ? مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیر تولید: محمد شایسته، صدابردار: آرش برومند، طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی، طراح گریم: امیر ترابی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: بهمن گودرزی و تهیه‌کننده: مرتضی شایسته. . « امشب شب مهتابه » محصول موسسه هدایت فیلم است.

 

 

 


یکشنبه 87 تیر 16 , ساعت 10:18 صبح

تقدیر از ثریا قاسمی توسط ژاله علو در اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

 تقدیر از ثریا قاسمی توسط ژاله علو در اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

 تقدیر از ثریا قاسمی توسط ژاله علو در اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

تقدیر از مهین شهابی در اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

 تقدیر از مهین شهابی توسط عزت الله انتظامی در اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

 تقدیر از مهین شهابی در اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

تقدیر از هما جدیکار در اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

 تقدیر از هما جدیکار در اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

 تقدیر از برگزیده گان هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

تقدیر از آقایان در جشنواره تئاتر بانوان !

 تقدیر از برگزیده گان هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

 تقدیر از برگزیده گان هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

از اس ام اس سرکاری تا اس ام اس عاشقانه

 تقدیر از برگزیده گان هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

اجرای نمایش آقایان در جشنواره تئاتر بانوان !!

اجرای نمایش در اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

اجرای نمایش در اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

اجرای نمایش در اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

اجرای نمایش در اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر بانوان

میعادگاه همه ایرانیان


دوشنبه 87 خرداد 13 , ساعت 10:25 صبح
 

 

 

 

کلیپی دیدنی از صحنه‌ها و پشت‌صحنه فیلم مجید مجیدی برای المپیک پکن
 

 

المپیک پکن

مجید مجیدی به همراه جوزپه تورناتوره و چند فیلمساز صاحب‌نام 

 دیگر از سوی مسئولان برگزاری المپیک پکن دعوت شدند

تا هرکدام فیلم کوتاهی درباره این المپیک بسازند.

 

 

  

مجموعه پیکتوگرامهایی از المپیک پکن

 

 


یکشنبه 87 خرداد 12 , ساعت 1:3 عصر
یکشنبه 87 خرداد 12 , ساعت 12:38 عصر
   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ