سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 تیر 9 , ساعت 9:47 صبح
   

زن ها و مردها

زن  ومرد از نظر بار احساسی دارای گرایشات و تفاوتهای مختلفی هستند.منحنی سینوسی احساسات در زنها و مردها تغییرات زیادی دارد و امکان مقایسه این دو با هم نیست !روانشناسان زیادی عقیده دارند تفاوت در ظرفهای احساسی آقایان و خانمهاست.این دو جنس از نظر بارهای احساسی دارای تفاوتهای زیادی هستند.

Dream Land
 

خیلی از مواردیکه زنها آن را بعنوان یک افت تلقی میکنند, در واقع تبدیل ظرفیتی میباشد.به زبان ساده تر زنها دارای یک ظرف بسیار بزرگ احساسی هستند که البته سوراخ است!خودتون رو هلاک هم که بکنید هرچی توش بریزید پر نمیشه! این ظرف بزرگ سوراخ ،در زندگی هر مردی هم اگر وجود داشت آن مرد را روی مسائل عاطفی حساس و زود رنج می کرد.شما اگر از دختری قدرت زنانگیش را بگیرید دیگر ازش چیزی باقی نمی ماند! بخاطر وجود این ظرف بزرگ در زنها ،حل کردن 70% نیازشان تنها توسط یک عامل  است:..توجه….در غیر اینصورت ظرف آنها اصلاً پر نمیشود.

Dream Land
 

اما در مورد آقایان مسئله فرق میکند. آنها دارای ظرفهای کوچک ولی متعددی هستند! این ظرفها برعکس خانمها بسرعت پر میشوند و بسرعت خالی میگردند! آقایان بطور 24 ساعته درگیر پرکردن این ظرفها هستند.ظرف عشق وقتی درمردی پر میشود شروع به پر کردن ظرف مثلاً کار میکند.اون دیگر بالا سر ظرف قبلی نمینشیند چون ظرفهای دیگری هم دارد.نکته اینجاست که زنها چون دارای ظرفهای بزرگی هستند، همینطوریک بند بالای ظرفشون مینشینند.چون این ظرف مهمترین ظرف آنهاست و باید اول و همواره این ظرف پر بشود...مکافات از اینجا ناشی میشود چون آنها همین انتظار را ازمردها دارند!.. مردها نمی توانند ظرفی را به ظرف دیگر ترجیح دهند چون پر نشدن هر ظرف مساوی است با ناراحتی شدید عصبی!!!
 

Dream Land
 

در بیولوژیک یک مرد همه ظرفها دارای ارزش مساوی هستند.نکته فوق العاده مهم برای زنها این است که بدانند زمانیکه بار احساسی مرد به اصطلاح خودتان!کم میشود یعنی در واقع شما به بهترین نحو توانسته اید به وظیفه زنانگی خود عمل کنید!!چون توانسته اید یکی ازظرفهای اون رو پر کنید و در نتیجه میرود سراغ سایر ظرفهای خالی…ولی متاسفانه شما فکر میکنین که اون دیگه دوستتون نداره!!!!!…چون مثلاً مثل قبل دورتون نمی چرخه!!یا ازتون خبر نمیگیره!! این یک طرز فکر غلط و مسموم است چون اون کاملاً از شما بخاطر اینکارتون ممنون است…چون شما براش کاری کردین که بسادگی انجام نمیگرفته.اینجاست که شما این فاصله بین پر و خالی شدن ظرفها رو بجای اینکه بخودتون برسین و مال خودتون باشین واجازه بدین دلش براتون تنگ بشه، بی علاقگی تلقی میکنین و 2500 تا فکر چرت و پرت میاد تو مغزتون ،آخرش هم بهش میگین: تو من رو کمتر دوست داری!!!..در حالیکه اصلاً فکر نمیکنین شما قادر بودین ظرفهای اون رو کاملاً پر کنید…اینجاست که اون هم کف میکنه که جریان چیه؟؟.مگه من چیکار کردم؟من که خیلی دوستش دارم!!!  

Dream Land
 

یک اخطار کاملاً جدی:

خانمها به هیچ وجه در نحوه پر و خالی شدن ظرفهای آقایون دستکاری یا فضولی نکنید…مثلاً خیلی احمقانه فکر نکنین که ظرف احساسات طرف مقابلتون رو کامل پر نکنین تا همیشه ریشش دست شما باشه!!..بدونین با انجام این کار بچه گانه اون فکر میکنه که شما توانایی اینکار رو ندارید و در نتیجه :شما بسرعت از دستش میدین!!(البته اگه از دست دادنش براتون مهمه)

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ