سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 تیر 4 , ساعت 10:8 صبح
سه شنبه 87 تیر 4 , ساعت 9:55 صبح
   
زیبا ترین الفبای انگلیسی
 
به نظر شما زیباترین الفبای انگلیسی نوشته کیست؟
این بار این نوشته ها انقدر زیبا هستند که بهتر است خودتان ببینید!
 

 

Dream Land
 

Dream Land
 

Dream Land
 

Dream Land
 

Dream Land
 

Dream Land
 

Dream Land
 

Dream Land
 

Dream Land
 

البته واضح است که اینا به دست خط خود خدا بر روی بال قشنگ پروانه ها نوشته شده است.
همچنین مشخص است که خدا نمی خواسته تمرین خط بکند!
خدا فقط می خواسته هر چیزی را به کمال زیبایی برساند.

سه شنبه 87 تیر 4 , ساعت 9:34 صبح

 

 

 

colorful factory

 

 

 

شنبه 87 خرداد 25 , ساعت 4:31 عصر

عکسهایی زیبا از فیلم بی پولی

 

 

بی پولی
(عکس: علی نیک‌فر)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بی پولی
(عکس: علی نیک‌ رفتار)

 

 

بی پولی
(عکس: علی نیک‌فر)

 

 

 

بازیگران اخراجی های 2 مشخص شدند

 

مهراوه شریفی‌نیا و شیلا خداداد در «اخراجی‌ها2» بازی می کنند

 

 «مهراوه شریفی‌نیا» و «شیلا خداداد» به اخراجی‌های2 پیوستند.  همزمان با شروع دور جدید پیش تولید اخراجی‌های دو، شنیده می‌شود که مهراوه شریفی نیا و شیلا خداداد نیز به گروه بازیگران این فیلم پیوسته‌اند.
قبلا اکبر عبدی و محمد‌رضا شریفی‌نیا به عنوان بازیگران فیلم مشخص شده بودند و گروه تولید فیلم هم در حال مذاکره با بازیگران دیگر برای حضور در این فیلم است.
بنابراین گزارش، دست‌اندرکاران فیلم «اخراجی‌ها 2» نمی‌خواهند تا پایان انتخاب بازیگران فیلم خبری در این مورد منتشر شود اما گویا ترکیب بازیگران این فیلم بسیار متفاوت تر از «اخراجی‌ها» خواهد بود.
پروانه ساخت «اخراجی‌ها2»22 اسفند ماه سال گذشته صادر شد و بخشی از پیش تولید آن در فروردین ماه امسال انجام شد.

 

بهرام رادان با چهره جدید

 

امین حیایی با چهره و نقشی متفاوت از قبل در «پسر تهرانی» بازی می‌کند

 

فیلمبرداری «پسرتهرانی» ساخته کاظم راست‌گفتار با حضور متفاوت امین حیایی دو هفته آینده به پایان خواهد رسید.  60 درصد از فیلمبرداری «پسر تهرانی» در لوکیشن شهرستان کن انجام شده است و تا دو هفته آینده فیلمبرداری این پروژه به پایان خواهد رسید. بنا بر این گزارش، «علی راست‌گفتار» به عنوان سازنده موسیقی متن این فیلم انتخاب شده است.
کاظم راست‌گفتار که پس از فیلم «نقاب» و پس از یک وقفه زمانی تنها به کارگردانی یک تله‌فیلم پرداخته بود، با بازنویسی فیلمنامه حمیدرضا محسنی پسر تهرانی را جلوی دوربین برده و به سینما بازگشته است تا در این فیلم دومین همکاری خود را با محمدرضا شریفی‌نیا، امین حیایی و سارا خوئینی‌ها ادامه دهد.
بنا بر این گزارش، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: منصور تهرانی مصمم است پسرش را که تازه از آمریکا بازگشته و پنج بار در عشق شکست خورده است را وادار به ازدواج کند، این موضوع منجر به کشمکش‌هایی بین پدر و پسر می‌شود تا اینکه یک تصادف همه چیز را به هم می‌ریزد و بازی عشق آغاز می‌شود...
محمدرضا شریفی‌نیا (منصور تهرانی)، امین حیایی (سروش)، سارا خوئینی‌ها (آفرین)، طناز طباطبایی (لیلی)، فلامک جنیدی (سوگل)، محمدرضا صادقی (مهرداد)، یوسف صیادی (مش قاسم)، نادر سلیمانی (اکبر)، امیر نوری (موتوری)، جواد هاشمی (استوار کمالی)، داود موثقی، محمد ابهری، عاطفه باقری، آرتمیس ورزنده، پروین میکده و بهزاد کندی در این فیلم بازی می‌کنند.

 




اخباری از تلویزیون

 

 

تله فیلمی با شرکت نیکی کریمی و فروتن

«حضور خانم کریمی و آقای فروتن به معنای نفی بازیگران تئاتر نیست»

 

تهیه‌کننده تله‌تئاتر «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، حضور نیکی کریمی و محمدرضا فروتن در این نمایش تلویزیونی را به دلیل اقتضائات متن و در عین جذب مخاطب دانست. علی‌اصغر آزادان در پاسخ به این پرسش که آیا حضور نیکی کریمی و محمدرضا فروتن در این تله‌تئاتر به پیشنهاد خود وی بوده یا فرهاد آییش (کارگردان) به این امر تمایل داشته است؟ گفت: از همان ابتدا نظرم براین بود که بازیگران چهره و حرفه‌یی در این تله‌تئاتر بازی کنند و سرانجام توانستیم موافقت خانم کریمی و آقای فروتن را جلب کنیم. البته جدول زمانی این دو بازیگر با زمان تصویربرداری ما همخوانی نداشت، بنابراین کمی صبر کردیم تا کارهای قبلی این دو بازیگر به پایان برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تله‌تئاتر «خرده جنایت‌های زن و شوهری» با بودجه‌ی معمول سایر تله‌تئاترها ساخته می‌شود و یا بودجه‌ای ویژه صرف ساخت آن خواهد شد؟ گفت: طبیعی است وقتی در یک تله‌تئاتر از بازیگران چهره و سرشناس استفاده می‌شود، کمی شرایط متفاوت باشد.

این تهیه‌کننده در پاسخ به این پرسش که آیا حضور بازیگران سینما در یک تله‌تئاتر جواب خواهد داد؟ گفت: ایفای نقش در تئاتر صحنه با تله‌تئاتر متفاوت است. بازی در یک نمایش تلویزیونی باید بیشتر به سینما نزدیک باشد تا به تئاتر؛ در صحنه به دلیل نوع فاصله‌گذاری بازی‌ها غلو شده است اما بازی بازیگران تله‌تئاتر به لحاظ تکنیک باید بیشتر به سینما نزدیک باشد. بنابراین دعوت از دو بازیگر سینما برای ایفای نقش در یک تله‌تئاتر چندان امر عجیب و غریبی نخواهد بود

 

 

 

 

سریال جدید شبکه تهران از 24 خرداد روی آنتن می‌رود
گزارش کاملی از "عملیات" بهروز افخمی


 

گزارش کاملی از

 

بی‌شک یکی از به‌یاد ماندنی‌ترین سریال‌های تلویزیون در سال‌های پس از انقلاب مجموعه ماندگار کوچک جنگلی است. مجموعه‌ای به کارگردانی بهروز افخمی که آن را در سال‌های جوانی‌اش به عنوان اولین تجربه کارگردانی خود جلوی دوربین برد. او پس از آن به سینما رفت و در آنجا با خلق آثاری چون عروس، روز شیطان، روز فرشته، جهان‌پهلوان تختی، گاو خونی و شوکران سال‌ها ماندگار شد. او پس از ساخت آخرین اثرش گاو خونی به مدت 4 سال درگیر پروژه ملی فرزند صبح شد و در حالیکه روزهای پایانی فیلمبرداری این پروژه سپری می‌شد او خبر از حضور مجدد خود در تلویزیون داد و اعلام کرد که می‌خواهد مجموعه‌ای اکشن با نام عملیات‌125 را با محوریت فعالیت‌های آتش‌نشانان بسازد. او انگیزه خود از این بازگشت دوباره را اینطور عنوان کرد: «‌من همیشه به دنبال ساخت کارهای خوب از داستان‌های خوب هستم. در باره سریال عملیات 125 نیز در ابتدا قرار بود من فقط تهیه‌کننده باشم، ولی پس از مدتی که روی این موضوع تحقیق کردم و شروع به بازنویسی فیلمنامه کردم، به شخصیت‌های آن به‌قدری علاقه‌مند شدم که تصمیم گرفتم خودم آن را کارگردانی کنم.‌» با این اوصاف افخمی عملیات 125 را سال گذشته هم زمان با آغاز دهه فجر با حضور مدیر‌عامل آتش‌نشانی و مدیر شبکه تهران جلوی دوربین برد. مجموعه‌ای که افخمی در توصیف حال و هوایش می‌گوید: «‌این مجموعه اثری اکشن و یک مقدار شوخ طبع، پر‌حادثه و واقع‌گرا است. و در مجموع سریالی جوانانه.»
این مجموعه شامل دو بخش 13 قسمتی است که تولید بخش اول آن رو به پایان است و پخش آن نیز از 24‌خردادماه آغاز می‌شود. 13 قسمت اول عملیات 125 حول‌و‌حوش مسائل آموزشی می‌گردد. افخمی در توضیح بیشتر فضایی این بخش با 13 قسمت دوم مجموعه که به‌زودی تولید می‌شود، می‌گوید: «در بخش اول تمرکز روی واحد‌های آموزش آتش‌نشانی است. جوانانی که می‌آیند تا دوره آموزش شش ماهه ببینند تا آتش‌نشان بشوند و مربیانی که دوره‌های آموزشی آتش‌نشانی را طراحی می‌کنند و این جوان‌ها را تعلیم می‌دهند. این‌ها در واقع محور اصلی داستان‌های بخش اول است.»
بنا به گفته افخمی در بخش اول آنچنان که باید به حوادث پرداخته نمی‌شود. او می‌گوید: «حوادثی که در شهر به واسطه آتش‌سوزی اتفاق می‌افتد و ماموریت اصلی آتش‌نشانان را تشکیل می‌دهد در بخش دوم به آن پرداخته می‌شود که تولید این بخش پس از پایان پخش 13 قسمت اول شروع می‌شود.»
با توجه به اینکه بخش اول مجموعه حول مسائل آموزشی می‌گردد، آیا مخاطب جذب آن خواهد شد. سئوالی که افخمی در پاسخ به آن می‌گوید: «‌قصد من ساخت مجموعه‌ای جذاب با داستانی ملموس بوده است و معتقدم عملیات 125 برای کسانی که علاقه‌مند به فیلم‌های نسبتا پر‌تحرک، پر‌ماجرا و یک مقدار پهلوانانه هستند دارای جذابیت‌هایی خواهد بود.»
سری اول این مجموعه در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش آماده شده و بازیگرانی چون عبدالرضا اکبری، رضا رویگری، اصغر نقی‌زاده، محمد فیلی، کاوه سماک‌باشی، مجتبی رجبی‌معمار، کاوه خداشناس، سیروس اسنقی، ایمان صفا، ‌هادی دیباجی، امیر شیر‌محمدی، امیر‌حسین هجرتی، اکرم محمدی، فلور نظری، مارال فرجاد، هیلدا خسروی و پرستو پاشایی در آن حضور دارند.
بهروز افخمی از ابتدا قصد داشت کارگردانی مجموعه عملیات 125 را با همکاری یک کارگردان جوان بسازد به همین منظور با منوچهر‌ هادی وارد مذاکره شد، ولی از آنجایی‌که او درگیر تهیه چند تله‌فیلم بود این همکاری میسر نشد و افخمی خود به تنهایی کارگردانی مجموعه را انجام داد، اما در این بین به گزینه‌های دیگری برای جانشینی‌ هادی فکر می‌کرد. یکی از این گزینه‌ها راما قویدل بود. او حدود دو هفته‌ای است که به عنوان کارگردان دوم به پروژه پیوسته است. خودش در این باره می‌گوید: «‌درباره تولید این مجموعه با افخمی زیاد صحبت کردم تا نگاه‌هایمان به هم نزدیک شود و با فرم کار آشنا شوم. تاکنون سکانس‌های باقیمانده «عملیات 125» را تا قسمت نهم کارگردانی کرده‌ام و به احتمال زیاد قسمت‌های 10 تا 12 را هم به تنهایی کارگردانی می‌کنم.»

«عملیات 125» که در هر اپیزود یک قصه را دنبال می‌کند، درباره پنج جوان است که تلاش می‌کنند وارد سازمان آتش‌نشانی شوند، این جوانان هر کدام زندگی و مشغله خاص خود را دارند؛ یکی سرباز است، یکی دانشجو، یکی هم وضع مالی خوبی دارد. آنها با تلاش وارد آتش‌نشانی می‌شوند و...
در این پروژه علیرضا افخمی به‌عنوان مشاور با برادرش همکاری دارد. مجموعه عملیات 125 محصول گروه فیلم و سریال شبکه تهران است که به تهیه‌کنندگی بهروز افخمی تولید می‌شود.
منبع:همشهری امارات

منبع خبر : همشهری امارت عربی متحده


شنبه 87 خرداد 25 , ساعت 4:18 عصر
The image “http://i27.tinypic.com/301j9kp.jpg”
 cannot be displayed, because it contains errors.
 
Paris
The image “http://i29.tinypic.com/kxiz6.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Singapore
The image “http://i32.tinypic.com/2hok66t.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Niagara Falls
The image “http://i30.tinypic.com/21mgpz5.jpg” cannot be displayed, because it contains
 errors.

Brazil
The image “http://i28.tinypic.com/10igpzp.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

London
The image “http://i25.tinypic.com/fdvvar.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
 
شنبه 87 خرداد 25 , ساعت 12:53 عصر
   
برج مسکونی به ارتفاع 3 کیلومتر
 
باز هم طبیعت منبع الهامی برای دانشمندان و مهندسان تبدیل شده است. در سراسر جهان از جمله دوبی و شرق دور برج های سر به فلک کشیده متعدد و زیبایی دیده می‌شوند که با استفاده از آخرین فناوری های روز ساختمان سازی طراحی و ساخته شده‌اند. البته ارتفاع این برج ها عمدتآ از ??? یا ??? متر تجاوز نمی‌کند. اکنون تصور کنید در آینده‌ای نزدیک برجی مسکونی یا بهتر بگوییم شهری عمودی به ارتفاع بیش از سه کیلومتر با عرض پایه بیش از یک و نیم کیلومتر ساخته شود.
جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر نیز در این برج ساکن خواهند شد. ساخت این سازه عظیم به عنوان یکی از تازه ترین راهکار های بشر برای مقابله با افزایش جمعیت و پاسخی به نیاز آنها به مشکل است.
ایده‌ی کلی ساخت این برج از لانه‌ی موریانه ها الهام گرفته شده است!
این برج استثنایی Ultima Tower نام دارد که طراحی و ساخت آن از سوی شرکت آمریکایی موسوم به Eugene Tsui مورد بررسی قرار گرفته است. این سازه عظیم که با استفاده از مدرن ترین تکنیک های استاندارد ساختمان سازی و با توجه به معیار هایی نظیر مقاومت در برابر زمین لرزه و سیل ساخته خواهد شد بیش از آن که یک پروژه معماری باشد مجموعه‌ای از اکو سیستم ها البته در ابعاد کوچک است. این پروژه به صورت خودکار ایده هایی استثنایی در خصوص چگونگی تولید انرژی ، استفاده موثر از آب و مسائلی دیگر از جمله چگونگی حمل و نقل و جابجایی را مطرح می‌کند.
 
دراز ترین برج دنیا - بلند ترین برج دنیا - بزرگ ترین برج دنیا
 
قرار است این برج با هزینه‌ای بالغ بر ??? میلیارد دلار و در آینده‌ای نزدیک در نقطه‌ای که هنوز تصمیم نهایی درباره آن اتخاذ نشده است ساخته شود ، اما به نظر می‌رسد با توجه به ادامه روند نگران کننده ازدیاد جمعیت این پروژه زودتر از تصورات مدیران شرکت آغاز به کار کند.
رفتن از طبقه همکف این برج به آخرین طبقه آن با آسانسور سریع السیر ?? دقیقه طول می‌کشد!
شکل کلی این برج همچون لانه موریانه ها است که در کناره ها دیواره هایی با خمیدگی ملایم خواهد داشت.
همچنین برای خنک سازی این برج از روش هایی همچون استفاده از جریان آب و انتقال حرارت اضافی به سطوح فوقانی سازه و در نهایت انتقال آن به سطوح بالایی اتمسفر زمین استفاده خواهد شد.
گفته می‌شود تمامی سطح خارجی این سازه از صفحات خورشیدی پوشیده خواهد شد و از آن گذشته وجود اختلاف فشار هوا میان قسمت پایین و بالای برج کمک زیادی به تولید برق خواهد کرد. قرار است این برج در ??? بخش مجزا که هر یک شامل چندین طبقه و اکو سیستم خاص خود است ساخته شود. همچنین انبار های بزرگ آبی در ?? قسمت مجزای این سازه ساخته خواهد شد تا از آنها برای اطفای حریق استفاده شود.
Ultima Tower در یک نگاه:
ارتفاع: ????/? متر
قطر(همکف): ?/? کیلومتر
مساحت زمین: ?? کیلومتر مربع
زیربنا: ??? کیلومتر مربع
تعداد طبقات: ???
جمعیت: یک میلیون نفر
سرعت آسانسور: ? متر بر ثانیه (?? کیلومتر بر ساعت)
هزینه ساخت: ??? میلیارد دلار

 


شنبه 87 خرداد 25 , ساعت 12:46 عصر

تمامی صحنه های زیر

 با سیزیجات و میوه ساخته شده!

 

 

 

 

 


یکشنبه 87 خرداد 12 , ساعت 12:16 عصر

  

گزارش تصویری: مبلمانی از جنس خودروهای فرسوده

 

 


یکشنبه 87 خرداد 12 , ساعت 12:14 عصر
گزارش تصویری:

آزمون مانکن های مرد در ایران برگزار شد

دوخت-جمعه دهم خرداد ماه 1387 آزمون مدلینگ آقایان در تهران برگزار شد.
مؤسسه «هنر فصل و فرهنگ دوازده» که به اختصار تحت عنوان "مؤسسه دوازده" شناخته می شود و یکی از فعالیت های مهم آن آموزش مدلینگ خانم ها و آقایان است، جمعه دهم خرداد ماه با مجوزهای قانونی از مراجع ذیربط،  آزمون مدلینگ آقایان را برگزار کرد.

 

 

 

 

 


یکشنبه 87 خرداد 12 , ساعت 11:58 صبح

Amazing IRAN

Part 1

 

Urmenian Church - North-Western Iran


 

Armenian Church - North-Western Iran

 

 

Cottage in northern Iran  

 

 Cottage in northern Iran

Uramanat - North-Western Iran  

 

 Uramanat - North-Western Iran

 

 
Izeh - South-Western Iran 
 
Izeh - South-Western Iran 

 

 Layalestan - Gilan, Northern Iran

 

Layalestan - Gilan, Northern Iran

 

 

Bagh-e Eram Palace & Gardens - Shiraz  

 

 Bagh-e Eram Palace & Gardens - Shiraz

 

Oroomieh Lake - North-Western Iran

Lake Oroomieh - North-Western Iran

 

Winter night in Isfahan

Winter night in Isfahan

 

Marble Palace - Tehran

Marble Palace - Tehran

 

Vank Cathedral - Isfahan, Iran

Vank Cathedral - Isfahan, Iran

 

Museum of Fine Arts - Tehran, Iran

Museum of Fine Arts - Tehran, Iran

 

Shahzadeh Gardens -Mahan - Kerman

Shahzadeh Gardens -Mahan - Kerman

 


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ